Zaloguj się

«

»

maj
18

Automatyczna windykacja w Comarch OPTIMA, CDN XL i Comarch ALTUM

Logo DobryPłatnik

Wiosna w pełnym rozkwicie, a u nas praca wre! Nasi programiści mają pełne ręce roboty. Wśród licznych aplikacji, projektowanych na specjalne zamówienie dla naszych klientów, znalazł się ostatnio bardzo ciekawy projekt, który realizowaliśmy dla firmy DobryPłatnik.pl sp. z o.o. – moduły integracji wszystkich systemów Comarch z programem do

automatycznej windykacji. Współpraca tych dwóch aplikacji daje użytkownikom Comarch OPTIMA, CDN XL i Comarch ALTUM ogromną oszczędność czasu i pieniędzy, poświęcanych na odzyskiwanie długów.

Program DobryKlient – moduł integracji do systemów Comarch

Dzięki naszym kompetencjom i doświadczeniu w tworzeniu rozszerzeń do systemów Comarch interesują się nami kolejni kontrahenci, co owocuje coraz bardziej interesującymi programami. Dla nas oznacza to ciekawe wyzwanie, dla naszych klientów – dodatkowe możliwości ich systemów.

Projekt, który właśnie zrealizowaliśmy, to aplikacja DobryKlient – moduł pozwalający na automatyczny import oraz eksport danych pomiędzy z systemów Comarch do programu eWezwanie.

Dzięki naszemu rozwiązaniu całość procesu windykacji staje się niezależna od ingerencji użytkownika, co daje firmie duże oszczędności. Nie ma potrzeby częstego logowania się do systemu, by ręcznie wprowadzać informacje o przeterminowanych płatnościach czy wysyłać wezwania do zapłaty. Nie pojawi się również problem np. dublowania się przypomnień o płatności czy wysyłania wezwań do kontrahentów, którzy już uregulowali zaległe faktury – wszystkie te informacje przekazywane są automatycznie pomiędzy programami.

DobryKlient pozwala na:

  • automatyczne pobieranie z OPTIMY, CDN XL i ALTUMA danych związanych z wystawionymi fakturami (informacje takie jak kwota do zapłaty, dane kontrahenta, termin zapłaty);
  • automatyczne oznaczanie w eWezwaniu płatności, które zostały uregulowane w terminie (na podstawie danych z OPTIMY, CDN XL i ALTUMA);
  • automatyczne przekazywanie informacji zwrotnej do CDN XL i ALTUMA – zapisu o fakcie wygenerowania i wesłania wezwania do zapłaty, umieszczanego na karcie kontrahenta w module CRM.

eWezwanie – outsourcing windykacji

Program eWezwanie jest przeznaczony dla firm, które borykają się z problemem przeterminowanych płatności. Aplikacja zapewnia outsourcing windykacji, a konkretniej – pozwala na automatyczne generowanie wezwań do zapłaty i wysyłanie ich do klientów mailem lub SMS-em. Już niedługo możliwe będzie także wysyłanie powiadomień o zaległej płatności faksem, listem poleconym lub za pomocą wiadomości telefonicznej.

Logo eWezwanieCo ciekawe, podstawowe funkcjonalności aplikacji są całkowicie bezpłatne (w tym wysyłanie elektronicznych wezwań do zapłaty mailem). Pozostałe usługi (np. SMS) są dostępne za niewielką opłatą.

Współpraca programu eWezwanie i integratora DobryKlient minimalizuje koszty windykacji – wszystkie działania odbywają się automatycznie, a aplikacje pilnują, by wezwania były wysyłane do właściwych firm i w określonym czasie. Pracownicy nie muszą już poświęcać czasu na sprawdzanie płatności, dzwonienie do klientów, by przypomnieć im o fakturach, na wysyłanie powiadomień pocztą itd. Maleją również koszty biurowe (obsługa wysyłek, rachunki za telefon).

Inne rozszerzenia funkcjonalne

Nasza firma jako jedna z nielicznych wśród partnerów Comarch tworzy własne programy – aplikacje, rozszerzające funkcjonalności systemów Comarch ALTUM, CDN XL i Comarch OPTIMA. Projektujemy rozwiązania dla klientów, którym wdrożyliśmy program, a także dla innych firm, które w swojej ofercie mają oprogramowanie i chcą, by współpracowało ono z systemami CDN. Innym ciekawym stworzonym przez nas programem jest np. xCBLExporter, obsługujący eksport faktur z OPTIMY do platformy Marketplanet.